Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


 

 

kozgyulesi-hatarozatok-alairt---2014-05-30-1_-.jpg

kozgyulesi-hatarozatok-alairt---2014-05-30-2_2.jpg

 

 

 

 



---------------------

A nap vicce
 

Tisztelt Tulajdonos- és Lakótárs!
 
Társasházunk tudomására jutott az Önkormányzat által kezdeményezett és elfogadásra került Gazdagréti lakótelep forgalmi tervei.
(A mellékletben csatolva látható az elfogadott tervrajz.)
 
Sikerült az iróasztal mellett megalkotni a lakótelep utcáinak új közlekedési és parkolási koncepcióját, figyelmen kívül hagyva az aktuális és szükséges igények alapján kialakult, több mint húsz éves szokásokat.
Az utcákat egyírányusítani fogják és lényegesen kevesebb parkolóhelyek felfestését irányozták elő.
Ott ahol eddig az autók félig felállva a járdára ferdén parkoltak, ott csak a járdával menetiránnyal megegyezően, a járda mellett párhuzamosan lehet majd parkolni.

 
       Karácsonyi Béla
      Intézőbizottsági tag
       06-30-699-5815
karacsonyibela@upcmail.hu
 

Nagyobb kép.

 

kaptarko.jpg

 

Tisztelt Tulajdonos- és Lakótárs!
 
A gazdagréti lakótelep forgalomtechnikai és parkolási módosításainak terveivel kapcsolatban, mely a Kaptárkő utcát is jelentősen érinti, számos felháborodott válaszlevelet és véleményt kaptam, melyek nem tudják elfogadni azt, hogy lényegesen kevesbb autó tudna parkolni a jövőben.
 
Mint tájékoztattam mindazokat, akiknek rendelkezem érvényes e-mail címével, jeleztem, hogy a tervben az új közlekedési és parkolási koncepció figyelmen kívül hagyta az aktuális és szükséges igények alapján kialakult, több mint húsz éves szokásokat.
 
Az utcákat egyírányusítani fogják és lényegesen kevesebb parkolóhelyek felfestését irányozták elő.
Ott ahol eddig az autók félig felállva a járdára ferdén parkoltak, ott csak a járdával menetiránnyal megegyezően két kerékkel szintén felállva a járdára, DE A JÁRDÁVAL PÁRHUZAMOSAN LEHET MAJD PARKOLNI.

A tervekben nem a lakótelep szavazó polgárainak a mindennapi "élhetőségének" az érdekei valósultak meg, azt figyelmen kívül hagyva, az "iróasztal mellett ülő szakember" csak a szabályokhoz mereven ragaszkodó és kompromisszum kézség nélküli, egyszerűbb megoldást választotta.
Ha a forgalmi rendet egyirányúsítással fogják megoldani, akkor végképp nem fogadható el, hogy ne lehessen útburkolati jel felfestésével engedélyezni a járdákon ferdén történő szabályos, a KRESZ előírásainak is megfelelő parkolási rendet (jelenleg is így történik a parkolás ott, ahol még nem változtatták ezt meg és a körülmények erre lehetőséget biztosítanak, csak nincs felfestve, ezért a büntethető), mellyel az optimálisabb helykihasználással több autó tud az utcákban parkolni.
 
Figyelmen kívül hagyták továbbá a mozgáskorlátozottak érdekeit is, hiszen a jelenleg megigényelt és kialakított mozgáskorlátozott parkolók számához képest a jövőben kevesebb mozgáskorlátozott parkolót alakítottak ki, ráadásul áthelyezték azokat a jelenleg kialakított (adott helyre igényelt) helyekhez távolabbi helyre (pl. a Kaptárkő u 4 előtt). (Egy mozgásában korlátozott ember nem ok nélkül kérte a parkoló kijelölését a saját épülete bejáratához közeli helyre. megjegyzem hogy mozgáskorlátozott parkoló kijelölését csak személyesen az igazolások bemutatásával lehet igényelni a BKK Küzút Zrt. Forgalomtechnikai Igazgatóságánál, nem szerencsés ha azt felülbírálja az Önkormányzat.)
 
KÉREK MINDENKIT, HOGY A LENTI CSATOLT KIRÁLY NÓRA KÉPVISELŐ LEVELÉRE HIVATKOZVA FELTÉTLENÜL JUTTASSA EL EGYET NEM ÉRTŐ VÉLEMÉNYÉT, JAVASLATÁT A TERVEZETBEN TÖRTÉNŐ PARKOLÁSI REND KIALAKÍTÁSÁVAL SZEMBEN a kiraly@fidesz.hu e-mail címre, illetve az Ökormányzat Közlekedés Igazgatási Csoport részére!
RAGSZKODJUNK A JÁRDÁKON FERDÉN TÖRTÉNŐ JELENLEGI PARKOLÁSI LEHETŐSÉG TOVÁBBI MEGMARADÁSÁHOZ ÚGY, HOGY AZ A KRESZ ELŐÍRÁSAINAK IS MEGFELELŐEN FELFESTÉSSEL LEGYEN ENGEDÉLYEZTETVE!
RAGASZKODJUNK A MOZGÁSKORLÁTOZOTTAK ÉRDEKEINEK BETEARTÁSÁT!
 

Üdvözlettel:
       Karácsonyi Béla
      Intézőbizottsági tag
       06-30-699-5815
karacsonyibela@upcmail.hu
 


From: Király Nóra
Sent: Tuesday, March 27, 2012 10:26 PM
To: karacsonyibela@upcmail.hu
Subject: Gazdagrét forgalmi tervei


Kedves gazdagréti Közös képviselők,= Gondnokok!

Egy hónappal ezelőtti megbeszélésünkön �= �gértem, hogy megszerzem a lakótelep forgalomtechnikai terveit.= Ma kaptam meg, mellkelve küldöm,

Ha bármilyen kérdésük, észrevételük l= enne, kérem, hogy írják meg nekem a kiraly@fidesz.hu címemre, hogy továbbíthassa= m a tervezőnek.

Üdvözlettel:

Király Nóra

www.kiralynora.hu

 

 
 

 

-

Csökkenthető a villanyszámla - két és fél év alatt megtérül a beruházás

Amennyiben egy társasház a lépcsőházban a mai izzólámpás fényforrásokat korszerű, ledes világításra cseréli, a beruházás két és fél év alatt térül meg - közölte a társasház kezeléssel foglalkozó City-Premier Kft. saját számításai alapján az MTI-vel.

 

A társaság a megtakarítást egy 10 emeletes, 428 lakásos paneles társasházra számolta ki. Egy ilyen házban a korszerűsítés 16 millió forintba kerül, viszont a havi 654 ezer forintos villanyszámla 201 ezerre csökken. Ha a társasház hitelből fizeti a felújítást, akkor a kölcsön két és fél év alatt törleszthető a havi villanyszámlánál elért megtakarításból. Az ezt követő 15 évben a társasház 280 millió forintot spórolna meg, ha vállalná a felújítást. Amennyiben minden társasházban elvégeznék a lépcsőházi világítás korszerűsítését, akkor a cég becslése szerint országosan legalább évi 1,5 milliárd forint lenne a megtakarítás, 30 gigawatt villanyáram felhasználása lenne elkerülhető.

Forrás: Világgazdaság online /  VÁLLALATOK / ENERGIA

 Csökkenthető a villanyszámla - két és fél év alatt megtérül a beruházás

A fenti cím már csak részben helyes,ugyan is a 2,5 év mára már, az árak csökkenése miatt akár  egy év is lehetne a megtérülési idő!

Na persze nem a megalomán négymilliós bekerülési költségre gondolok,hanem egy szerényebb és praktikusabb kivitelezésre.

Miszerint maradna a mostani vezérlés,tehát egyszerre 5 szinten

világítanának a régi lámpatestekbe épített ledes lámpák,( itt megjegyezném hogy az öt szinten jelenleg a fogyasztás 900w/ó ,még a ledes lámpákkal  3w-os égőkkel 90w/ó )természetesen olyan foglalatokba amiket nem lehet egyszerűen kicsavarni .Ez a megoldás szükséges,mivel az ellenérv az IB részéről az volt a ledes lámpák ellen hogy kilopnák az égőket. Továbbá ellenérv volt még az is hogy drágák a ledes égők.

Hát ez relatív mert a 6 lépcsőházba 11 szinten a bekerülési költsége kompletten 800000ft lenne,de időnként ,akcióban még olcsóbban is ki lehetne hozni. Szóval ha ezt az összeget szembe állítjuk az IB 4 milliós elképzelésével,akkor nagyságrendekkel  olcsóbb  ez a megoldás. Ugyan  a Közgyűllésen  megszavaztuk ezt az összeget (4 M Lépcsőházi világítás korszerűsítés címen) De azért ha olcsóbban is ki lehet hozni ezt a korszerűsítést az nem hiszem hogy bárkinek is ellenére volna,és a józan ész is az olcsóbb megoldás mellett szól. Remélem hogy a józan ész diadalmaskodik.

VBM.

2011.08.25.

 

 

kozgyulesi-hatarozatok-alairt---2014-05-30-2_2.jpg

 

 

Tisztelt Tulajdonos- és Lakótársak!

 

2012.05.22.-én kedden 900–1600 óra között a VÍZSZOLGÁLTATÁS SZÜNETEL
 a Kaptárkő u. 5. 74 m2-es lakásaiban és
a Kaptárkő u. 6. összes lakásában!

 

A Kaptárkő u. 6. szeméttároló helyisége alatt lefektetett szennyvíz és esővíz elvezető csőrendszere meghibásodott (dugulás, csőtörés). Ezek a csőszakaszok vezetik el a Kaptárkő u. 5. 74 m2-es lakásainak és a Kaptárkő u. 6. összes lakásának a szennyvízét, illetve a Kaptárkő u. 6. épület tetejéről az esővizet. A föld alatti teljes csőszakasz azonnali cseréje vált szükségessé.
A feltárás megtörtént, viszont a csővezetékek cseréjét csak úgy lehet kivitelezni, ha elzárjuk a vizet és felkérjük a lakókat, hogy a
WC-t és fürdőszobát, konyhát ne használják ezen időtartam alatt.

 

2012.05.22-én 900 – 1600 óra között a WC, FÜRDŐSZOBA, KONYHA

vizes strangok használata TILOS
 a Kaptárkő u. 5. 74 m2-es lakásaiban és
a Kaptárkő u. 6. összes lakásában!

 

Bízva az érintettek megértő együttműködésében, elnézést kérünk a kellemetlenségért!

 

 

 

 

 

Tisztelt Lakó- és Tulajdonostárs!

2012.04.05-én 10 órai kezdettel a Dél-budai Katasztrófavédelmi Kirendeltség ismételt tűzvédelmi hatósági utó ellenőrzést tart!

 

Felhívjuk a Lakó- és Tulajdonostársak figyelmét, hogy a fenti időpontban megtartandó ellenőrzést kötelezően elő kell segíteni azzal, hogy a társasház közös területeire beleértve a lezárt folyosókat is biztosítani kell a zavartalan bejutást!

Aki nem biztosítja, netán akadályozza, vagy meggátolja a lezárt folyosókra való bejutást a hatóság, illetve az Intézőbizottság számára, az eljárási bírsággal sújtható, melynek összege 5.000 Ft-tól 500.000 Ft-ig is terjedhet!

 

Az ellenőrzés kiterjed a tűzvédelmi előírások betartásának vizsgálatára, illetve különösen vizsgálni fogják a korábbi ellenőrzések alkalmával tapasztalt hiányosságokat:

A szemétledobó helyiség előterében nem tárolható semmi.
A közlekedési útvonalakat, folyosókat csak rendeltetésszerűen lehet használni, ezért a szükséges menekülési utakat különféle tárgyak, nagyobb növények, bútorok tárolásával még ideiglenesen sem szabad leszűkíteni, biztosítani kell a min. 1,1 méter széles menekülési utat!
Ez a lakóépületünk tűzvédelmi szabályzatának 8. pontjával is ellentétes.
(A folyosókon, lépcsőházakban........éghető anyagot pl. bútort tárolni TILOS!)

A lakók által a lépcsőfordulókban esetlegesen elhelyezett növények nem lóghatnak jobban ki, mint az ablak előtti fémkorlát vízszintes kerete.
A meg nem szüntetett hiányosságokért a Katasztrófavédelmi Hatóság már saját jogkörrel felruházva helyszíni bírságot szab ki!

A Társasház vezetése a „lezárt folyosók” esetében az előírások betartásának felelősségét nem vállalhatja, az kizárólagosan az ott lakó tulajdonosokat terheli!

 

Tűzmegelőzési szempontból felhívjuk a tisztelt lakó- és tulajdonostársak figyelmét az alábbiakra:



§   Motorkerékpárt (ide értve a robogót is) csak a tároló helyiségekben szabad elhelyezni, a lépcsőházban azokat tárolni TILOS!



§   A lakások többsége még az eredeti alumínium vezetékekkel szerelt elektromos hálózattal rendelkezik. Ezen alumínium vezetékek csatlakozási, érintkezései pontjait a konnektoroknál a biztosító tábláknál legalább ötévenként ellenőrizni kell. Sok esetben a fellazult érintkezések a vezetékek felmelegedésével elektromos tüzet okozhatnak. Javasoljuk, (természetesen szakember segítségét kérve), hogy a konnektoroknál az érintkezések rögzítő csavarjait ellenőrizzék, igény esetén „után húzással” korrigálják!

 

Bp. 2012.03.24.          Intézőbizottság

FIGYELEM !

2011.09.13.-án 08 órától nem lesz sem hideg,sem melegvíz 12 óráig,továbbá a melegvíz szolgáltatás 24ó-ig szünetel

 Közgyűlés !

2011.05.30.-án hétfőn 18 órakor.

A Csiki-hegyek utcai általános iskola ebédlőjében.

 

 

 

FÖLDRENGÉS VOLT!

 

2011.01.29-én 1845 órakor földrengés

 

volt tapasztalható, melynek

 

epicentruma Oroszlány környéke volt.

 

 A földmozgás hatását

 

Gazdagréten is lehetett érezni.

 

 

Kérünk minden Lakó- és Tulajdonostársat, hogy

 

tüzetesen ellenőrizze a lakása és közvetlen

 

környezetének falazatait (folyosó, lépcsőház),

 

hogy látható-e olyan elváltozás (pl. repedés),

 


 ami a földrengés hatásának tudható be!

 

 

Kérjük, hogy a lakások ablakaiból, illetve

 

erkélyeiről nézzék át az épület homlokzatát,

 

erkélyeit, hogy látható-e valamilyen sérülés, vagy

 

elváltozás, amit a földrengés válthatott ki!

 

 

 

Kérjük, hogy az esetleges károkról az

 

észrevételeket sürgősen juttassák el írásban

 

(elérhetőségükkel és aláírásukkal is megerősítve)

 

az Intézőbizottság részére!

 

 

 

Intézőbizottság

 

 

RENDKíVÜLI KÖZGYŰLÉS ÖSSZEHÍVÁSA

 

a Gazdagrét 1010-es /Kaptárkő utca 1-6/ Társasház Intéző és Számvizsgáló Bizottsága rendkívüli közgyűlést hív össze.

 

Tárgy: A FŰTÉSKORSZERŰSÍTÉSÉVEL ÖSSZEFÜGGŐ, KÖLTSÉGOSZTÓK ADATAI ALAPJÁN MÉRT ELSZÁMOLÁS
 - FŐTÁV KÖZÜZEMI SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSA

 

KÖZGYŰLÉS időpontja:   2010. 12. 08.

 

SZERDA este 18 óra

 

KÖZGYŰLÉS helye: Csíki-hegyek utcai Általános Iskola ebédlője.

 

Napirendi pontok:

 

  1. A közgyűlés levezető elnökének megválasztása – határozathozatal.
  2. A közgyűlés jegyzőkönyvvezetőjének megválasztása – határozathozatal.
  3. A közgyűlés jegyzőkönyv hitelesítőinek megválasztása – határozathozatal.
  4. Az ÖKOplusz Program keretében a Társasházunkban megvalósult fűtéskorszerűsítésével összefüggő a tényleges fogyasztásokon alapuló elszámolási rendszerre történő átálláshoz szükséges határozatok meghozatala:

§  2009.11.23-án üzembe helyezett fűtéskorszerűsítés utáni tényleges fogyasztásokon alapuló 2010.01.01. - 2010.05.15. közötti időszak tapasztalatainak kiértékelése, tájékoztatás a Társasház előző évekhez mért igazolt megtakarításáról, tájékoztatás a lakások egyéni megtakarítását elősegítő tapasztalatokról.

§  Határozathozatal arról, hogy a FŐTÁV-val érvényben lévő Általános Közüzemi Szerződés díjfizetési mellékletét a fűtési arányok meghatározása esetében a korábbi lm3 –es felosztás helyett a TECHEM Kft. által meghatározott fogyasztási adatok figyelembe vételét kérjük: 30% - lm3 és 70% költségosztók, vagy esetleg 40% - lm3 és 60% költségosztók alapján mérve és 2011.01.01.-től aktivizálva.

  1. Határozathozatal arról, hogy változtassunk-e a svájci korrekciós tényezők alkalmazásán.
  2. Határozathozatal arról, hogy 2011.01.01-től a Társasház kérje az évenkénti utólagos elszámolást, ami a költségosztók mindenkori tárgyévekben mért tényleges adatai alapján történik.
  3. Határozathozatal arról, hogy a 2010-es évre kérjük a 2010.01.01-től – 2010.05.15.-ig mért időszak 1. féléves fűtési időszak és a még nem ismert 2. féléves fűtési időszakban mért tényleges fogyasztási értékeken alapuló utólagos elszámolást.
  4. Határozathozatal arról, hogy a meleg vízórák adatainak leolvasására szerződést kössünk a FŐTÁV Komfort Kft.-vel, ami a FŐTÁV leányvállalata.

(A szerződés többlet költséget nem jelent a Társasháznak, ez a szolgáltatás ingyenes! Ez a szerződés biztosítaná a vízórával rendelkező tulajdonosok számára, hogy a melegvízórák által mért mindenkori aktuális értékei alapján jelenjen meg a FŐTÁV számláiban a melegvíz készítési célú hődíj.)

 

Tisztelt Tulajdonos!

Felhívom a T. Tulajdonostársak figyelmét, hogy a Társasházakról szóló 2003. évi CXXXIII. törvény
36. § (1) bekezdésében foglaltak szerint – a közgyűlés akkor határozatképes, ha a tulajdoni hányadnak több mint felével rendelkező tulajdonostársak jelen vannak.

 

Amennyiben a közgyűlés határozatképtelen, úgy a megismételt közgyűlésre – a határozatképtelenség megállapítása után – fél óra múlva 1830-kor kerül sor – az eredeti meghívóban megjelölt helyen és meghirdetett napirendi pontokkal. A megismételt közgyűlés – Thtv. 37. § (3) bekezdésben foglaltak szerint – a jelenlévők tulajdoni hányadára tekintet nélkül határozatképes.

 

Kérem a megjelenni nem tudó tulajdonosokat képviselő tulajdonostársakat, bérlőket, haszonélvezőket, hogy a tulajdonos meghatalmazását juttassák el a társasház irodájába, vagy hozzák magukkal a közgyűlésre!

 

Budapest, 2010.11.30.

                                                                                                                                      Intézőbizottság

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fűtési hőfogyasztás alakulása a Panel Plusz és ÖKOPlusz beruházás előtt és után

Kép

  Kép

GAZDAGRÉT 1010. TÁRSASHÁZ 1118. Bp. Kaptárkő u. 1 -6.

 

A 2010. december 08-i megismételt rendkívüli Közgyűlés határozatai.

A közgyűlési meghívó tájékoztatása alapján az első 18 órára meghirdetett közgyűlés a megjelent 1324,8/10000 tulajdoni hányadot képviselő tulajdonosok alapján, határozatképtelenség miatt berekesztésre került. A közgyűlési meghívó tájékoztatása alapján a fél órával későbbre meghirdetett megismételt közgyűlést, az eredetileg megjelölt helyen és meghirdetett napirendi pofátokkal a jelenlévők tulajdoni hányadára tekintet nélkül 40 fővel, határozatképesnek kell tekinteni. A közgyűlésről hanganyag készítését a jelenlévők egyhangúan elfogadták.

1.         A Közgyűlés egyhangúan elfogadta Karácsonyi Bélát levezető elnöknek.

2.         A Közgyűlés egyhangúan elfogadta Sütő Gáspárnét a jegyzőkönyv vezetőiének.

3.         A Közgyűlés egyhangúan elfogadta Pados Tamásné (Kaptárkő u.4. fV./14.) és Deák Pétemé (Kaptárkő u. 5. VIIL/30.) tulajdonosokat a jegyzőkönyv hitelesítőinek.

A 4. napirendi pont keretében rövid összefoglalás hangzott el az ÖKO Program keretében megvalósult fűtéskorszerűsítéssel összefüggésben az első fűtési időszak végén mért adatok tapasztalatairól, valamint tájékoztatás hangzott el a FŐTÁV Zrt. (Muraközy Zsuzsa, Kónya Zsolt) és TECHEM Kft. (Horváth Attila) meghívott képviselői és az 1B. részéről az alábbi témákkal kapcsolatban: FŐTÁV részéről:

     A beszerelésre került termosztatikus szelepek helyes használata.

     Elszámolás és költségosztás aránya a számlázási rendszerben - az inkább) javasolt felosztási arány a 40% légköbméter arányos (fűtési csövek kényszer-hőleadása) és 60% a szabályozott radiátorok költségosztóin mért adatok alapján lenne.

     Általában évi egy elszámolást szoktak kérni a Társasházak. A FŐTÁV a TECHEM által leolvasott énekek alapján történő elszámolás készítését évente max. két alkalommal vállalja díjmentesen.

     Az eddigi alkalmazott, a lakások légköbméter arányában felosztott fűtési hődíjak helyett a jövőben, a tényleges fogyasztásokon alapuló fogyasztásarányos felosztás elvét célszerű érvényesíteni. Az év végi leolvasások alapján (költségosztókon mért adatok) a költségmegosztás meghatározása (pl. 30-70%) szerint, és az elfogadott és alkalmazott korrekciós tényezők figyelembe vételével kerül meghatározásra a lakásonkénti fűtési hődíjak %-os arányának a felosztása. Az év végi mérések alapján meghatározott fűtési %-ok alapján történik majd a következő évben az adott lakás aktuális havi fűtési díjának meghatározása. Egy aktuális tárgyév tényleges éves fűtési hődíj elszámolását, az előző év december 31-én és a tárgyév december 31-én mért adatai alapján egy „utólagos elszámolás" keretében lehet pontosan megvalósítani, amit a FŐTÁV a Társasházzal történő szerződés alapján ingyenesen teljesít a tulajdonosok felé.

     Lakás értékesítésekor a régi és új tulajdonos közötti naprakész pontos fogyasztásarányos fűtési díj elszámolása nem megoldható, ezért azt a FŐTÁV felelősséggel nem vállalja.

TECHEM részéről:

A Költségosztás és a költségosztók elvi működése, a költségosztókon látható adatok jelentése.

Esetleges radiátor csere esetén, illetve a költségosztó készülék sérülése esetén történő teendők tisztázása (bejelentési kötelezettség az Intézőbizottság felé).

A radiátorok termosztatikus szeleppel történő fűtési teljesítményeinek a szabályozhatósága, működésük a gyakorlatban - ne a bukóra állított ablakokkal szabályozzuk a szoba hőmérsékletét

A helyes szellőztetés fontossága (inkább napi több alkalommal történd rövid és intenzív szellőztetés „csillag állásba" állított termosztatikus szelep mellett, utána visszaállítani a kívánt fokozatra).

A javasolt 40% légköbméter arányos és 60% költségosztókon mért felosztási arány elfogadásának megerősítése. IB. részéről:

Az I. emeleti és XI. emeleti lakásoknál a javasolt svájci korrekciós tényezők alkalmazásainak megvitatása az eddigi költségosztókon mért adatok ismeretében.

A hatékonyabb, illetve a költségkímélőbb fűtési eredményesség érdekében javaslatok hangzottak el a helyes és követendő fűtési magatartásokról (szellőztetés, napközben lehetőség szerint alacsonyabb hőfok beállítása, hálószobáknál alacsonyabb, hőfok beállítása, radiátor teljes lezárásához nem elég a termo-szelep „csillag állása", hanem az alsó golyóscsapot is el kell zárni, stb.)

     1 °C fokkal történő hőmérséklet emelkedése a fűtési célú hődíj  vonatkozásában kb. 6%-os díj emelkedését jelenti.

     FŐTÁV-KOMFORT által történő melegvízórák leolvasásának fontossága a mindenkori aktuális fogyasztás arányában történő elszámolás érdekében.

 

4.         A Közgyűlés egyszerű szavazattöbbséggel (6 fő ellenszavazattal, 2 fő tartózkodással) elfogadta. hogy\ a jelenlegi légköbméter arányos elszámolási rendszerről a Társasházunk 2011.01.01-től áttérjen a költségosztók által mért fogyasztás arányos elszámolási rendszerre, és felhatalmazta az Intézőbizottságot, hogy ennek érdekében már 2010 decemberében módosítsa a FŐTÁV Zrt. és a Társasház között érvényben lévő Közüzemi Szerződését.

5.         A Közgyűlés a TECHEM Kft. és a FŐTÁV Zrt. képviselőinek javaslata ellenére egyszerű szavazattöbbséggel (16 fő ellenszavazattal) úgy határozati, hogy jelenleg nem kíván változtatni a korábbi írásos szavazással is megerősített közgyűlési határozatán, tehát a fűtési költségek 30%-a légköbméter arányosan, 70%-a pedig a költségmegosztók alapján fogyasztásarányosan történő felosztásán.

6.         A Közgyűlés egyszerű szavazattöbbséggel (2 fő tartózkodással) elfogadta, hogy a Társasházunk kérje a FŐTÁV Zrt.-től a tényleges fogyasztásokon alapuló évenkénti utólagos elszámolást.

7.         A Közgyűlés egyszerű szavazattöbbséggel (10 fő ellenszavazattal, 1 fő tartózkodással) elfogadta, hogy a 2010. évre (próba évre) is kérjük már a költségosztók alapján történő fogyasztásarányos utólagos elszámolást, de csak a 20i0.11\31-i mérési állapot értékei alapján, ami tartalmazza a teljes 2010-es év fogyasztási adatait, függetlenül az évközben történt „próbamérés""" adataitól. (2010-es énben még a légköbméter arányos elszámolás alapján történt a ha^.i fűtési hődíjak elszámolása.)

  GAZDAGRÉT 1ÜIÜ. TÁRSASHÁZ 1118. Bp. Kaptárkő u. 1 -6.

8.         A Közgyűlés egyszerű szavazattöbbséggel (4 fő tartózkodással) elfogadta, ho*gy a Társasház kössön szerződést a FŐTÁV­KOMFORT Kft.-vel a melegvízórák leolvasására.

9.         A Közgyűlés egyszerű szavazattöbbséggel (2 fő tartózkodással) elfogadta, a svájci korrekciós tényezők alkalmazásánál a következő módosításokat:

 

      A XI. emeleti lakásoknál a korábbi közgyűlési határozattal egyetértve és azt megerősítve nem alkalmazzuk a közvetlen lapos tető alatti lakásokra javasolt korrekciós tényezőket azon lakások helyiségeinél, ahol a mennyezetnél vezették el a fűtéscsöveket, hiszen ezen csövek többlet hő leadása miatt már nem javasolt a korrekciós tényezők alkalmazása. Az első féléves fűtési szezon „próba mérés1' adatai is ezt igazolták.

      Az I. emeleti lakások esetében egységesen minden helyiségre alkalmazzuk a fűtetlen pince, ill. fsz.-i helyiség felett javasolt 10%-os korrekciót (függetlenül attól, hogy raktár vagy üzlethelyiség van a lakás alatt), kivéve a FŐTÁV hőközpontja feletti lakás helyiségeit.

      A lépcsőházak hátsó huzatos bejárati ajtajához közeli lakásoknál, a lépcsőházzal közös fallal rendelkező helyiségek esetében alkalmazzuk a fűtetlen lépcsőház melletti helyiségre alkalmazandó 5%-os korrekciót (függetlenül attól, hogy a lépcsőházunk fűtött lépcsőháznak minősül) az alábbiak szerint:

Kaptárkő 1. épületnél:

-        A 3. számú lakás esetében, a lépcsőházzal közös fallal rendelkező félszobánál.

-        A 2. számú lakás esetében, a lépcsőházzal közös fallal rendelkező nagyszobánál

-        Más helyiségeknél, illetve lakásoknál már nem indokolt ezen korrekció alkalmazása, mivel távol esik a hátsó bejárati ajtótól.

Kaptárkő 2., 3., 4„ 5., és 6. épületeknél:

Az 1. számú lakás esetében, a lépcsőházzal közös fallal rendelkező nagyszobánál és étkezőnél.

A 2. számú lakás esetében is felmerült a lépcsőházzal közös fallal rendelkező helyiségeinél a korrekciós tényezők alkalmazása, de a lakás bejáratánál lévő közlekedőben, és lépcsőházzal közös fallal rendelkező WC és fürdőszoba helyiségeiben nincs radiátor, melyeknél aktivizálni lehetne a korrekciós tényezőket.

Más helyiségeknél, illetve lakásoknál már nem indokolt ezen korrekció alkalmazása, mivel távol esik a hátsó bejárati ajtótól.


 
  Szövegdoboz:

 

 

Budapest, 2010. december 15.

 

.... sJ^fríL. )^&ÍXU,...                            ... ^Á^P.X^i


Ale István IB. elnök                                Magyarné Győri Erika SZB. elnök                       Karácsonyi Béla Levezető elnök

.Mú^J.^iú...... ......................................... .^..^...... \arr^r..rrr..

Deák Péterné hitelesítő tulajdonos                                              Pados Tamásné hitelesítő tulajdonos


2/2. oldal


Intézőbizottság


 

Aktualitásukat vesztett hirdetmények közlemények. ®

 

 

 

FIGYELEM!

 

 

Ezúton tájékoztatjuk a

 

tulajdonos- és lakótársakat, hogy

 

2010.10.05-vel aláírásra került

 

a DIGI Kft.


és a Társasház közötti

 

megállapodás.

 

A DIGI Kft. vállalta, hogy 1 hónapon belül a RUBICOM Kft. által korábban a társasházunkban kiépített távközlési hálózatát tovább fejlesztve, minden lakás bejárati ajtajáig kiépíti a csillagpontos hálózatát. Így minden lakásnak lehetősége nyílik a jövőben igény esetén a DIGI Kft. TV, internet és telefon szolgáltatásait is választani.

 

Minden lakás ajtajáig, a többi meglévő

 

kábelcsatornájától elkülönítetten, a

 

meglévő kábelcsatornák mellett, különálló

 

kábelcsatornákban elhelyezve kerül

 

kiépítésre a DIGI Kft. csillagpontos

 

hálózata.

 

A fenti munkálatok érdekében a

 

lezárt folyosók lakóinak kötelezően

 

biztosítani kell a szerelők zavartalan

 

bejutását a folyosókra!

 

A DIGI Kft. szolgáltatásairól, szerződés kötéséről
MÁCSIK JÁNOS üzletkötőnél lehet érdeklődni
a 06-70-618-4729-es mobil számon.

 

                                                                                             Intézőbizottság

 

 

Tisztelt Tulajdonos- és Lakótárs!
 
Tájékoztatom, hogy hosszas egyeztető tárgyalások után végre sikerült megállapodni a DIGI Kft.-vel és 2010.10.05-vel aláírásra került a Megállapodás.
A megállapodás igény esetén megtekinthető az IB. irodában.
 
Tájékoztató hirdetmény a mellékletben csatolva.
 
Üdvözlettel:

   Karácsonyi Béla

   Intézőbizottsági tag

      06-30-699-5815

karacsonyibela@upcmail.hu

 

 

 

FIGYELEM!

 

Ezúton tájékoztatjuk a tulajdonos- és lakótársakat, hogy
2010.10.20-án
(szerdán) és

 

2010.10.21-én (csütörtökön)


 a Kaptárkő u. 5. lépcsőházban a DIGI Kft. minden lakás bejárati ajtajáig elvégzi a távközlési hálózatának fejlesztését, csillagpontos hálózatának kiépítését.

 

A fejlesztés után minden lakásnak lehetősége nyílik a jövőben igény esetén a DIGI Kft. TV, internet és telefon szolgáltatásait is választani.

 

A lépcsőház folyosóin minden lakás ajtajáig, a

 

többi meglévő kábelcsatornájától

 

elkülönítetten, a meglévő kábelcsatornák

 

mellett, különálló kábelcsatornákban

 

elhelyezve kerül kiépítésre a DIGI Kft.

 

csillagpontos hálózata.

A fenti munkálatok érdekében a ”lezárt folyosók” lakóinak kötelezően biztosítani kell a szerelők zavartalan bejutását a folyosókra!

(Hagyják nyitva a ”lezárt folyosók” ajtóit, vagy gondoskodjanak a szerelők zavartalan bejutásáról, akár a gondnokon keresztül!)

 

A kivitelezési munkálatokkal kapcsolatos kellemetlenségekért (pl. zaj, piszok) előre is türelmüket és megértésüket kérjük!

 

A kivitelezésért felelős személyek:

A DIGI Kft. XI. ker. műszaki vezetője: CSERÉNYI GÁBOR

A kivitelezést végző alvállalkozás vezetője: SZABÓ ATTILA

 

                                                                                             Intézőbizottság

---------------


 

 

 

Kép

 

 

Kép

 

 

 

 


 

 


 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.